2016年7月16日 星期六

三羅神功和六壬,茅山,等等有冇關係

三羅神功和其它門派,宗教,不論是六壬,茅山,閭山,咩家都冇關系。三羅神功是獨立的個別神功。不需要比較,因我地系晤同的東西。我地對"神功"二字的理解和他們都不一樣,所以同樣叫神功,其實内容可以完全不一樣。這也不是問題,不過讀者一定要明白,不要混爲一談。同樣的叫中國人,都可以有好有壞,有肥有廋,有高有矮的。晤通喺女人都係你阿媽,喺男人都一定大隻㗎咩?當然晤可以咁膚淺咁分類啦。

我已講過無數咁多次,我的法術和其它門派毫無關係,但不知爲何總是有些人要説 "你看這個人,他之前咪喺學過六壬神功!佢都喺用六壬法㗎啦,叛徒啦!" 。晤該睇清楚我邊隻字寫了我是傳和教六壬神功的呢?三羅神功是三羅神功,學過就等於之後所有的都是了,結咗婚不可以離婚嗎?前妻還是你的妻子嗎?這類人真討厭,明明離開了這個黑暗的圈子,又死要拉住人認親認戚。

為了清澄和擺明多一次,本派傳承的叫三羅神功,教派全名是天一三羅神龍教,其中的法術,心法,所有都不是來自任何乜乜神功門派的。大家法源都不一樣。晤鐘意的可以晤好看我的網誌就可以了,不需要來"辯論"或死纏爛打。冇意思的。 三羅神功中的心法有的,其它家的冇,也請這些某某神功的鼠輩不要來見有嘢就"集百家之所長於一身"咁去"偷"法。一個門派就應該有自己的東西,晤喺做咩叫自己一派?自己一派,又原來是東抄西集而成的沙律派,最後就美其名説原來古時呢哋門派都有"淵源"和有"交流",真喺笑大人個口。抄就抄啦。

現在有哋師傅,學藝不精,冇料到,自己符書不全就仲要去買外面的符書回家用,明眼的一看就笑了。明明晤喺呢派的符,點解佢又用呢?通勝的符都見過呢。死未。

三羅神功有咩料,有咩心法,符咒等等是怎樣?簡單,看我的 YouTube 和看這個網誌,你就會可以看到其中一小部份,可能已好多了,不過最小你可以看到我所講,所教,所傳的,絕對是三羅神功自己的東西,和其它門派一點關係都冇。冇計,心中就有這個鬱結,不得不解。有緣來了的讀者請見諒。