2016年7月16日 星期六

三羅神功 YouTube 視頻,絕技公開

大家看了幾個開場的帖子,相信都大約知道這個網誌是用來介紹三羅神功的東西的了。現在我正式邀請大家去看看我們的三羅神功 YouTube 視頻。晤識英文晤緊要,有廣東話的視頻的。其實我拍的是英文多過中文,因我的弟子中,懂廣東話的小,講英文的多,求法的也是講英文的多,所以才有了這麼多講英文的視頻。我又有臺灣人弟子,我的國語又不好,又不懂臺語,冇法子了,也只好用英文了。

大家可以看完我地的視頻後多多捧場和支持,俾番個 thumbs-up 佢先走,或按了個 thumbs up 先再睇!記得了!

點解我會拍呢哋三羅神功的視頻呢?目的是想多哋人識,多哋人知道有呢樣嘢。想學的可以找我學,需要求助於我的可以求助。講得好聽哋就是廣結善緣,直接哋就叫"推廣宣傳"。差晤多啦。大家明啦。晤喺為了呢樣,晤同做咩呢?用咁多精神時間去拍片,貪得意同過癮咩?

晤好睇了哋視頻就覺得果哋喺"教學"呀大家。我教弟子晤喺咁的。弟子可以私下傾計,問教,晤洗自己睇完段片自己腍的。法恤,喺口傳心授的,不是可以自學的。要學三羅神功的人們,請直接找我就可以了,不需要把我個 channel 的視頻看完晒先問我的。學法就要入門過教,不是自己看完視頻就得的。法種傳承才是真正學法的開始也。看看視頻就有講到咩喺法種傳承了。去片!記得 subscribe 了!